Sodelovanje z Dobrimi zgodbami je pravi užitek! Mlada ekipa je profesionalna, kreativna in radovedna, saj zna prisluhniti naročnikovim potrebam. Predvsem pa je izjemno fleksibilna, hitro se zna prilagoditi spremenjenim razmeram in zahtevam. Dobre zgodbe so sooblikovale naš paradni dogodek Austria Connect SEE 4.0. S sodelovanjem smo bili izjemno zadovoljni in se že veselimo novih sodelovanj v prihodnosti.
Stefano La Croce / namestnik direktorja
V agenciji New Moment vedno iščemo zanimive kreativne potenciale. Našli smo jih tudi v sodelovanju s pripovedovalci zgodb pri skupini Dobre zgodbe. Izkušnje prinašajo z zelo različnih, a med sabo skladnih področij. So zelo odzivni in pripravljeni na skupno kreiranje projekta. Ali pa na samostojno izvedbo.
Boštjan Prijanovič / direktor
Člani ekipe Dobrih zgodb so profesionalci, ki obvladajo svoj posel. Razumejo medijski svet in nove zakonitosti pripovedovanja zgodb, ukvarjajo se tako z vsebino kot s formo in se vživijo v vsakega naročnika. So proaktivni, iznajdljivi, vedno na voljo, polni dobrih rešitev in kreativnih idej, ob vsem skupaj pa se še zabavajo. Vsekakor priporočam sodelovanje, saj se Dobre zgodbe pišejo kar same od sebe.
Brina Tomovič Kandare / vodja komunikacij in zagovorništva
Dobre zgodbe so zaupanja vreden partner, ki k rešitvam pristopa celostno in poglobljeno. Pomembno nam je, da kot uredništvo v ospredje postavljajo vsebino, a nikoli na račun forme. Prav zaradi tega so njihovi izdelki hkrati vsebinsko dodelani in vizualno atraktivni. Njihovo delo jasno kaže, da ekipo sestavljajo izkušeni (multi)medijski strokovnjaki. So odzivni in hitri, a kljub temu prisegajo na kakovost, sporočilnost in poglobljenost; ne glede na kanal ali okoliščine sporočanja.
Manja Toplak / vodja Pisarne za stike v Sloveniji
Glede na specifiko svojega dela potrebuje Društvo SOS telefon partnerja, ki je pripravljen poslušati in slišati, na koncu pa predvsem – razumeti. Prav tako potrebuje partnerja, ki je inovativen, proaktiven, hiter in se drži dogovorov. No, Dobre zgodbe so vse to. Zato so naš partner pri načrtovanju vseh projektov, ki smo se jih lotili v zadnjih letih.
Špela Veselič / vodja programov
Dobre zgodbe smo, pod velikim časovnim pritiskom, povabili k sodelovanju v izjemno pomembnem projektu. Kljub začetnemu dvomu, da bo naša zgodba za predvajanje na največjem igralniškem sejmu v Londonu pripravljena pravočasno, je ekipa delo zaključila v roku. Tudi sicer je njihovo delo profesionalno, vključuje multidisciplinarna znanja novinarstva, vsebinskega marketinga in video produkcije. Velika prednost sodelovanja z ekipo Dobrih zgodb so poglobljeno razumevanje naročnika, velika mera pozitivne energije in kreativnosti.
Jasmina Stušek / vodja marketinga
Dobre zgodbe so obenem tudi naši dobri sosedje, sodelovanje z njimi pa več kot dobro. Ne samo zato, ker se lahko veliko večino stvari zmenimo mimogrede, na kavi ali sprehodu okoli hiše, ampak predvsem, ker so odzivni, hitri in iznajdljivi, prijazni in hkrati strokovni, vedno pripravljeni na akcijo. Vidi se, da vedo, kaj delajo, saj naše sodelovanje presega odnos naročnik-izvajalec. S svojimi predlogi in znanjem konstruktivno nadgrajujejo naše predloge, prispevajo k izvirnosti rešitev in odličnosti projektov za naše naročnike … ter nam sem in tja z večernimi delovnimi akcijami rešijo kožo. Kot direktorici projektov mi je pomembno, da mi izvajalci in partnerji, s katerimi sodelujemo, dela ne otežijo, ampak olajšajo … in ekipi Dobrih zgodb gre to odlično od rok.
Mojca Piko Šalehar / direktorica projektov
Dobre zgodbe nikakor niso klasična marketinška agencija ampak »brand newsroom«. Zgodb se lotevajo uredniško poglobljeno, angažirano, inovativno in z veliko mero prilagodljivosti vsakokratni situaciji na terenu. Največji poudarek pri pripravi materialov za objavo na družbenih omrežjih dajejo vsebini in se ne ukvarjajo samo s formo, kot v želji biti všečen pogosto počnejo strokovnjaki za digitalni marketing. Za naročnike, ki želimo na družbenih omrežjih promovirati svojo dejavnost, je ta »poklicna deformacija« bivših novinarjev, ki so se združili pod streho Dobrih zgodb, vsekakor dobrodošla novost na trgu tovrstnih storitev.
Suzana Rankov / korporativno komuniciranje